ELDEN RING NIGHTREIGN
ELDEN RING NIGHTREIGN er et frittstående eventyr fra ELDEN RING-universet laget for å gi deg en ny spillopplevelse ved å endre spillets kjernedesign. ANGRIP SAMMEN Slå deg sammen med andre spillere for å utfordre nattens skapninger med samarbeidsspill for tre spillere. BLI EN HELT Ta kommandoen over unike helter, alle med egne egenskaper og stil. De er mektige hver for seg, men blir enda sterkere når de kombinerer kreftene sine med resten av laget. UTFORDRE NATTEN Overvinn nådeløse trusler i omgivelser som endres fra spilløkt til spilløkt, og beseire nattens brutale boss! *Det finnes også en Deluxe Edition av produktet. Pass på at du ikke kjøper noe to ganger.