Marmalade Game Studio카드 및 보드
Choose your perfect path through life. Pick which room to investigate in the iconic mansion. Create the ultimate route across the land. Countless choices await in the Classic Board Game Bundle! Three classic board games get the modern video game treatment, transforming your favourite tabletop titles into digital masterpieces. Ticket to Ride: Build a railway empire that connects the most popular cities, claim the most exciting routes and dominate your competitors in Ticket to Ride! Cluedo: Experience the mystery, solve the murder your way and become the detective you want to be in Cluedo! The Game of Life 2: Spin the spinner and discover new choices, new crossroads and new ways to win in The Game of Life 2! INCLUDES: - TICKET TO RIDE BASE GAME – the fan-favourite train-adventure game that started it all! - TICKET TO RIDE’S EUROPEAN EXPANSION – includes the Europe map, two additional characters, two additional trains and two additional carriages - CLUEDO BASE GAME – follow your suspects through the iconic Tudor Mansion, unlocking their motives and alibis in Cluedo! - THE GAME OF LIFE 2 BASE GAME – prepare to live a thousand lives in the award-winning The Game of Life 2! - THE GAME OF LIFE 2 FAIRYTALE KINGDOM WORLD – take an enchanted quest through the Fairytale Kingdom World. Become a mage, a fairy, an elf or even a dragon! - THE GAME OF LIFE 2 HAUNTED HILLS WORLD – spook your friends and family in a frightfully fun adventure through the Haunted Hills World!