Milestone S.r.l.レーシング & フライト
Buy the Special Edition of the official Monster Energy AMA Supercross Championship game and get: the full game and the Season Pass with 9 DLCs. Double your credits at the end of every online and offline race, race with the legends and in a legendary track that made the history of Supercross. Have fun changing your bike's livery and your rider's tracksuit with incredible customisation items, enjoy the spectacle of the Monster Energy Cup with its set of special rules, customise your game menu showing your loyalty with your favourite bike manufacturer and customise your track editor with new items!