Johnny Trigger: Definitive Edition
Johnny Trigger - kansainvälinen kaaoksen mies! Tyylikäs, tappava ja sulava kuin biljardipallo, Johnny Trigger on mies, jolla on tehtävä tässä non-stop tasohyppelypelissä, jossa toiminta ei lopu koskaan. Tämä toiminnantäyteinen kokemus sisältää sisältöä peruspelistä ja kuudesta DLC:stä: - 6 uutta nahkaa: Johnnybee ja Hotshot. - 6 uutta asetta: Showtime, Vengeance, Hurricane, Triforce, Bulletstorm ja Sawed-off. - 4500 lisäjalokiviä muiden valuuttojen ostamiseen - 175 uutta palapeliä, joilla voit avata lisää sarjakuvagrafiikkaa. - 65 lisäavainta tukikohdan lukittujen ovien avaamiseen - 150 lisävasaraa, joilla voit avata muita parannuksia tukikohtaan. - 35000 lisärahaa aseiden ja nahkojen ostamiseen tai piirtämiseen kaupoista. Onko sinussa ainesta mafian maanalaisen maailman kaatamiseen? "Vähemmän puhetta, enemmän luoteja" - se on Johnnyn motto, kun hän juoksee, hyppii, pyörii, liukuu ja ampuu, kunnes kaikki pahikset ovat kuolleet. Sukella suoraan sisään ja ammu! Johnny Triggerin lyhyet mutta äärimmäisen tyydyttävät tasot tekevät siitä täydellisen toimintapelin lyhyelle tauolle. Ja jos sinulla on hieman enemmän aikaa, kerättävää riittää ja joka nurkan takana on uusi haaste.