Johnny Trigger: Avenger DLC
Tämän DLC:n avulla saat avattua: - Avenger-iho - Hurricane-ase - 35000 lisärahaa aseiden ja nahkojen ostamiseen tai piirtämiseen kaupoista. - 1500 ylimääräistä jalokiveä muiden valuuttojen ostamiseen Muokkaa ulkonäköäsi Avenger-skinillä ja ota uusi ainutlaatuinen ase nyt!