Hunt: Showdown 1896 - Deluxe Edition
Valmistaudu taistelemaan kieroutuneilla Incursions-mailla tällä paketilla. Se sisältää koko Starter Edition -sisällön sekä the Legends of the Bayou -paketin, jossa on Bone Doctor (metsästäjä) ja Weird Sister (metsästäjä), 500 Blood Bonds ja kaksi asetta sekä asenelikkö Double or Nothing -paketista.