Hunt: Showdown 1896 - Premium Edition
Hallitse taistelukenttää tällä suuritehoisella paketilla täpötäynnä metsästäjiä ja tulivoimaa. Hanki kaikki Deluxe Edition -sisältö, korota sitten 3150 Blood Bonds -pakettiin ja lisää sekä Fear the Reaper että Turncoat Meridian -paketeilla. Jokaisessa metsästäjä ja ase!