Hole io: Gold Edition
Valitse suosikkisi, syö, kasva ja pysy hengissä. Kilpaile moninpelitilassa jopa 4 pelaajan kanssa tai syö se kokonaan yksin. Hole io: Gold Edition -versiossa on mm: - 9 karttaa, joissa on erilaisia nieltäviä asioita - 40 animoitua nahkaa, jotka tekevät mustasta aukostasi siistimmän näköisen. - 2 moninpelitilaa jopa 4 pelaajaa yhdellä ruudulla! - loputon tila, jossa nielet taivaalta putoavia asioita. - pelin aikana syntyviä voimavaroja - keräile teematarroja - helppo ohjaus, joten kuka tahansa voi pelata - yksinkertaiset säännöt ja paljon hauskaa! Kasva nielemällä kaikki edessäsi olevat roskikset, palopostit tai autot. Kasva niin suureksi, että voit niellä vielä suurempia esineitä tai muita pelaajia. Syö, kunnes mikään ja kukaan ei ole tielläsi!