Enchanted Portals
"Aloittelevat maagit Penny ja Bobby tekevät paluun päivitetyssä Enchanted Portals -2D-yhteistyötasohyppelyssä, joka sisältää nyt ison päivityksen, joka tarjoaa uutta sisältöä, uusia tiloja ja parannuksia pelinkulkuun. Tavoite: sujuvampi, kiinnostavampi ja haastavampi kokemus kaikille pelaajille. Tämä päivitys tuo tullessaan kaksi täysin uutta tilaa kokeneille seikkailijoille: Book Mode sisältää aivan uusia pomoja, ja Boss-Only Mode tarjoaa tauotonta toimintaa ja ultimaattisen haasteen. Pahamaineisen vaikea Insane Mode on tasapainotettu uudelleen, jotta se tarjoaisi reilumman, mutta silti jännittävän kokemuksen, ja se sisältää nyt edistymisen tallennuksen. 2 pelaajan yhteistyötila käyttää nyt yksinpelin kanssa yhtenäisiä kuntopistemääriä, jotta pelikokemus olisi johdonmukaisempi. Myös pelinkulun rytmitystä on parannettu, ja tasahyppelykentät ovat nyt lyhyempiä ja edistyminen on kauttaaltaan sujuvampaa." Valmistaudu ennennäkemättömään seikkailuun, kun aloittelevat maagit Bobby ja Penny juuttuvat ulottuvuuksien väliin. Kun he matkaavat erilaisten lumottujen maailmojen läpi, tehtäväsi on auttaa heitä löytämään reitti takaisin omaan ulottuvuuteensa ja hankkimaan Taikakirja takaisin. Tarttuva musiikki, lumoava vanhanaikainen kuvitus ja jatkuva komiikka Enchanted Portals tekevät tästä 2D-yhteistyötasohyppelystä pelin, joka on oltava jatkuvasti varuillaan. Pelasitpa yksin tai kaverin kanssa, taikuus virtaa jatkuvasti ja toiminta on aina nopeatempoista ja oikukasta. Osallistu Bobbyn ja Pennyn seikkailuun ja katso, minne se johtaa! * YHTEIS- ja YKSINpelitilat. * Joukko haastavia TASOHYPPELYVAIHEITA erilaisissa maailmoissa eri ulottuvuuksissa. * Jännittävät LOPPUVASTUSTAJATAISTELUT käydään värikkäissä ainutkertaisissa ympäristöissä, ja jokaisessa on useita erilaisia vaiheita. * Väkevä LOITSU- ja LIIKEvalikoima: tuli, jää ja tuuli ovat käyttövalmiina heti alusta pitäen, kätevä kaksoishyppy parantaa liikkeen hallintaa ilmalennon aikana, taikakupla torjuu hyökkäyksen kuin hyökkäyksen ja lisäksi voit lentää luudalla ja uida veden alla. * Pelaajat voivat kärsiä monenlaisista HAITOISTA: hyppyrajoitus, kyvyttömyys hyökätä… kaikki nämä antavat lisähaastetta ja muuttavat pelin kulkua.