Treasure Hunter Simulator
Treasure Hunter Simulator tarjoaa sinulle tilaisuuden tutkia historiallisesti tärkeitä kohteita ympäri maailmaa metallinpaljastintasi käyttämällä, jotta saat tutustua menneisyyteen mielenkiintoisia artefakteja etsimällä ja ymmärrät niiden historiallisen merkityksen. Kun kohteita on ympäri maailmaa, sinun on löydettävä jotain mielenkiintoista ja arvokasta paikallisista metsistä saadaksesi mainetta ja varoja, joilla kustannetaan parempia varusteita ja matkoja eksoottisiin ja etäisiin kohteisiin. Voit säilyttää artefaktit kokoelmassasi tai huutokaupata ne matkataksesi entistä kauemmaksi ja saadaksesi entistä parempia varusteita. Treasure Hunter Simulator ei ole vaikea metallinpaljastussimulaattori, vaan se on yhdistelmä arcade-pelejä ja simulaatiota. Pelin suoraviivaistetut paljastusmekaniikat ovat nautinnollisia niin lajityypin faneille kuin rennoista peleistä pitäville. Yksinkertaiset ja helposti opittavat pelielementit yhdistyvät kauniisiin maisemiin, mitkä tekevät pelikokemuksesta todella miellyttävän.