MD Games Sp. z o.o. and Code HorizonSimulaatiopelit
TREASURE HUNTER SIMULATOR Treasure Hunter Simulator gives you a chance to explore historically important locations worldwide and, by using your metal detectors, to discover that past by finding interesting artefacts and getting to know their historical significance. With locations scattered all over the world, you’ll need to find something interesting and valuable in your local woods to gain the prestige and funds needed for better equipment and travel expenses to exotic, remote locations. You can decide to keep artifacts for your collection or to auction them off to travel even further or get even better gear. Treasure Hunter Simulator is not a hardcore metal detector simulator, but rather a mix of arcade and simulation. With streamlined detector mechanics the game is enjoyable not only for the fans of the genre, but casual gamers as well. Simple, intuitive gameplay elements combined with beautiful landscapes make for a truly enjoyable experience. GOLD RUSH: THE GAME Make your gold mining dream come true - start with few spare bucks and work your way up to becoming a millionaire! Gold Rush: The Game is a gold mining simulator based on the smash-hit Discovery Channel series. Sit behind the wheel of multiple vehicles such as excavator, drill, front-end loader, bulldozer, and others. The whole gold mining operation depends on your steering skills! Experience the challenging life of a chief mechanic. Various parts of machines can break when least expected and cost you big time. Keep improving your gold mining business. Start with a simple bucket and hog pan, lease your first claim, and upgrade it to the next tiers as you begin to dig gold. Admire highly detailed vehicles and gold mining machines. Purchase new and more efficient wash plant parts to increase your earnings. Explore a big, detailed world with four unique gold mining claims with fully deformable terrain. Each fragment of the world contains a background story you can discover in your spare time. Let's get digging! --- Parts of this bundle might require manual installation (manage Games and apps).