Zero the Kamikaze Squirrel
Väittikö joku, etteivätkö pahikset voisi olla sankareita? Aero the Acro-Batin pahamainen vihollinen esittelee ninjaoravatoimintaa aivan omassa seikkailussaan! Zero on toteuttamassa Edgar Ektorin ilkeää suunnitelmaa, kun hän saa tyttöystävältään kirjeen. Siinä kerrotaan, että heidän kotimetsänsä on vaarassa ja että tyttöystävän isä on kidnapattu. Zero kertoo Edgarille, että hänen on palattava puolustamaan metsäänsä, ja kun Edgar ei suostu siihen, Zero lähtee matkaan omin lupinensa. Nyt Zeron on palattava kotimetsäänsä mahdollisimman pian, sillä ilkeä ja hullu Edgar Ektor ei katso sanansa uhmaamista hyvällä eikä hän todellakaan aio helpottaa sankarimme urakkaa pelastaa rakas kotimetsänsä... Ominaisuuksia: * 15 pelattavaa ninjatoiminnan täyteistä kenttää, myös huvittelulaitteita sisältäviä kenttiä. * Monenmoisia vihollisia kukistettavaksi Zeron taistelutaidoilla. * Pomotaisteluja voimakkaita vihollisia vastaan. * Sekä englannin- että japaninkielinen versio pelattavana. * Taaksekelaus/turbo-toiminto: toista liikkeitäsi, kunnes saat ne tehtyä täydellisesti, tai nopeuta liikkumista. * Tilatallennustoiminto: voit tallentaa pelin koska tahansa ja jatkaa myöhemmin tarkalleen siitä, mihin jäit. * Kuvasuodattimia: pelin ulkoasua voi muokata lukuisilla suodattimilla (retrotyyliseksi, mustavalkoiseksi jne.). * Galleria: ihasteltavana on kuvia alkuperäisestä pelistä sekä pelin julisteista, pakkauksista jne. * Cheat-toiminto: useita peliä helpottavia huijauksia (kuten rajaton energia, rajattomat elämät ja haavoittumattomuus) aktivoitavana.