XL Pack
ÄLÄ HANKI KOMBAT-PAKETTIA 1 JA KOMBAT-PAKETTIA 2 ERILLISINÄ. XL Pack tarjoaa Kombat Packit 1 ja 2 sekä lähes kaiken aiemmin julkaistun digitaalisen sisällön. XL Pack sisältää yhdeksän pelihahmoa, 25 hahmo-olemusta ja kaksi aiemmin julkaistua Klassic Fatality -pakettia. Täydellisin saatavilla oleva MKX-lisäsisältöpaketti.