Predator/Prey-paketti
Kolme uutta hahmo-olemusta. Ole tämän teemapaketin avulla Commando Johnny, Infrared Scorpion ja Jaxia esittävä Carl Weathers. Kombat-paketin omistajat saavat ne käyttöönsä ennakkoon, ja niitä ei tule ostaa erikseen.