Triborg
Kauan sen jälkeen kun Sub-Zero eliminoi Lin Kuein kyberklaanin, erikoisjoukot löysivät heidän piilotetun tietoarkistonsa ja latasivat useita tiedostoja testikehoon. Sektorin, Cyraxin ja Smoken tietoisuudet sekoittuivat jotenkin ja herättivät kehon henkiin. Triborg tappoi kaikki ihmiset laboratoriosta, ja nyt se pyrkii eliminoimaan kaiken orgaanisen elämän.