Horror-paketti
Kolme uutta hahmo-olemusta. Ole tämän kauhuteemaisen olemuspaketin avulla Vampiress Mileena, Kraken Reptile ja Pharoah Ermac. Kombat-paketin omistajat saavat ne käyttöönsä ennakkoon, ja niitä ei tule ostaa erikseen.