WWE 2K24 - Xbox One
Tämä tuote ei ole enää ostettavissa 31/1/2026 jälkeen. HUOMAA: Kaikki WWE 2K24 -pelin moninpelipalvelimet suljetaan 31/3/2026. Sen jälkeen kaikki verkkopalvelimia edellyttävät pelin toiminnot lakkaavat toimimasta. 40 VUOTTA WRESTLEMANIAA WrestleMania on viihdeurheilun suurin tapahtuma, jossa supertähdistä tulee WWE-legendoja. Kertaa WrestleManian merkittävimmät hetket 2K Showcase of the Immortals -tapahtumassa, jossa voit kokea jotkin unohtumattomimmat ja mullistavimmat ottelut uudelleen. IKONISIA PELAAJIA WWE 2K24:n tähtipelaajiin sisältyy WWE-legendoja, kuten ”Stone Cold” Steve Austin, Undertaker ja Andre the Giant, sekä nykyisiä WWE-supertähtiä, kuten ”The American Nightmare” Cody Rhodes, John Cena, Rhea Ripley ja Roman Reigns, joiden elämää suuremmat sisääntulot ja näyttävät temput heräävät eloon huippurealistisilla grafiikoilla. UUSIA OTTELUTYYPPEJÄ Guest Referee-, Casket-, Gauntlet- ja Ambulance-otteluiden lisäksi WWE 2K24:ssä on monia uusia ottelutyyppejä, mukaan lukien useiden supertähtien tuki Backstage Brawl -tilassa. TODISTA KYKYSI MyRISE-TILASSA Vapauta voimasi ja nouse kiistattomaksi mestariksi MyRISE-tilassa. Saatavilla on kaksi jännittävää uravaihtoehtoa ja ainutkertaisia tarinoita, jotka kertovat nousustasi WWE:n huipulle miesten tai naisten sarjassa. LUO OMA RYHMÄSI Kokoa haluamasi WWE-supertähdet ja -legendat yhteen MyFACTION-tilassa. Kerää kortteja, luo unelmajoukkueesi ja kilpaile verkkomoninpelissä tai upouudessa pikapelissä. Lisäksi voit ansaita jännittäviä palkintoja kampanjoista ja lopullisesta sijoituksestasi uuden kauden pistetaulukossa! HALLITSE WWE-UNIVERSUMIA Hanki vihollisia viikoittaisissa esityksissä ja paljon muuta WWE 2K24:n täysin vapaassa Universe-tilassa, jossa on uusia kilpailutoimintoja, upouusia välianimaatioita ja kahden arvonimen otteluiden tuki! OTA OHJAT KÄSIISI MyGM-TILASSA Hallinnoi viihdeurheilun huippunimiä ja supertähtiä haastaessasi muita managereita MyGM-tilassa. Tutustu uusiin ottelutyyppeihin, brändeihin ja managereihin. Kauppaa supertähtiä tallien välillä, tee johtajatason päätöksiä laatiessasi sopimuksia ja tuo peliin lisää draamaa. Tietyt pelin osat, mukaan lukien verkkomoninpeli ja muut verkko-ominaisuudet, eivät ole käytettävissä lasten tileillä. ”Lapsi” tarkoittaa alle 13-vuotiasta pelaajaa, elleivät paikalliset lait määrää toisin.