Wilmot's Warehouse
Wilmot's Warehouse on pulmapeli, jossa yritetään pitää varasto siistinä. Sinä olet Wilmot, ahkera varastomies, jonka pitää siirrellä, järjestellä ja pinota erilaisia tuotteita. Ajan mittaan kuormia alkaa saapua yhä enemmän, ja varasto uhkaa täyttyä. Voit järjestää tavarat ihan vapaasti - värin, tyypin, Deweyn kymmenluokitusjärjestelmän tai vaikkapa jonkin oman kahjon systeemisi mukaan - kaikki käy! Kunhan muistat missä mikäkin on, sillä noutoluukun avautuessa sinun pitää löytää pyydetyt tavarat nopeasti, jotta saat himoittuja työtehotähtiä kaikenlaisiin vaivannäköä säästäviin päivityksiin.