AAA Dynamic Scenes
AAA Dynamic Scenes on rikkaasti animoitu kokoelma maisemia, joka muuttaa näyttösi merkittäväksi ikkunaksi monimuotoisiin maisemiin ja ajan kulkuun. Uppoudu tunnelmallisiin kuutamoisiin laaksoihin, löydä energisiä luurankotansseja, ihaile futuristisia metropoleja neonvalojen kylvyssä tai lähde henkeäsalpaaviin kosmisiin näkymiin—jokainen kohtaus tarjoaa mielikuvitukselle juhlaa. Lisäksi tämä kokoelma voi toimia näytönsäästäjänä, joka näyttää päivämäärän ja ajan lumoavien taustojen edessä. Yksinkertaisella napin painalluksella voit muuttaa jokaisen kohtauksen palapeliksi, tarjoten sinulle viihdettä aina tarvittaessa.