Woodturning 3D: Complete Edition
Tartu talttaan, veistä muoto, väritä se spraymaaleilla ja myy mestariteoksesi asiakkaille! Aloittelevana puuseppänä sinun on oltava kärsivällinen ja tarkka, ja veistettävä jopa kaikkein monimutkaisimmat kappaleet pienimpiä yksityiskohtia myöten - aivan kuten oikeassa puutyössä. Ominaisuudet: - Käytä kolmen eri muotoisia talttoja ja aloita veistäminen! - Käytä työkaluja tarkasti ja huolellisesti, sillä jokainen virheellinen liike vaikuttaa lopputulokseen - Hyväksy asiakastarjouksia erilaisista veistoksista ja ansaitse rahaa - Koristele puuteoksiasi 15 värikkäällä spraymaalilla ja 24 sabluunalla! - Suorita erikoistehtäviä saadaksesi rahapalkintoja - Pue työkalusi siisteihin skineihin ja näytä ammattilaiselta - Päivitä työpajasi ja anna sille uusi ilme - Päätä myytkö veistoksesi vai asetatko ne kokoelmahyllylle - Järjestä huutokauppoja töistäsi ja katso kuka tarjoaa eniten! Tässä mukaansatempaavassa maailmassa jokaisella vedolla on merkitystä. Et käytä työkaluja sattumanvaraisesti, vaan työskentelet kuin kuvanveistäjä, joka muuttaa tavalliset puupalat ainutlaatuisiksi ja värikkäiksi taideteoksiksi. Kyse ei ole nopeudesta vaan tarkkuudesta - virkistävä tauko tavallisista arcade-peleistä - täydellinen rentoon pelaamiseen ja uusien haasteiden etsijöille! Muuta puu upeiksi veistoksiksi ja hallitse tarkkuuden taito!