Cats Around Us: Giant Cat
VALTAVA KISSA on tehnyt (muutoin) rauhallisesta kylästä torkkupaikkansa! Löydätkö kaikki piilotetut kissat kaaoksen keskeltä? Tutki neljää kuvitettua sarjakuvan sivua, etsi satoja kissoja ja ratko rentouttavia palapelejä. Cats Around Us: Giant Cat yhdistää piilotettujen esineiden pelaamista satukirjojen kuvitukseen ja tarjoaa mukavan ja luovan pelikokemuksen niin kissojen kuin sarjakuvien ystäville! Ominaisuudet: – Yli 200 piilotettua esinettä, neljä sarjissivun kenttää – joista jokaisessa on palapeli! – Kuvaus- ja maalaustila kohtausten tallentamiseen ja värittämiseen. – Säädettävät pelivärit, kirkkaudet ja kontrastit.