Ghoulie's Garden
Tervetuloa Ghoulie’s Gardeniin, missä Halloween-taika odottaa! Ohjaa Ghoulie, pieni ystävällinen zombie, läpi aavemaisien sokkeloiden, jotka ovat täynnä kerättäviä kurpitsoja. Mutta varo—tämä puutarha kuhisee kummituksia, lepakoita ja värikkäitä pellejä, jotka haluavat tehdä matkasta haastavamman! Tehtäväsi on yksinkertainen: auta Ghouliea keräämään kaikki kurpitsat samalla, kun vältät leikkisiä hirviöitä jokaisessa käänteessä. Jokaisen sokkelon myötä haasteet vaikeutuvat ja tarjoavat uusia mutkia pelaajien mielenkiinnon ylläpitämiseksi. Täydellinen nuorille seikkailijoille, Ghoulie’s Garden yhdistää viehättävät visuaalit ja Halloween-teemaisen hauskuuden ihastuttavaan sokkelokokemukseen. Voitko auttaa Ghouliea suorittamaan lopullisen kurpitsatehtävän?