Ultimate Sonic Bundle
Singahda Sonicin maailmaan Ultimate Sonic -kokoelmalla. Kolme toiminnantäyteistä peliä yhdessä: 2D-tasohyppelyklassikko, moderni 3D-seikkailu ja vauhdikas kilpa-ajopeli. Sonic Mania – vanha ja uusi kohtaavat huikealla tavalla. Sonic, Tails ja Knuckles tähdittävät upouutta seikkailua, joka sisältää omaleimaisia loppuvastuksia, vieriviä 2D-maisemia ja hauskaa klassista pelitoimintaa. Sonic Forces – Koe vauhdikasta toimintaa ja kolme ainutlaatuista pelityyliä: kukista viholliset salamannopealla vauhdilla Modern Sonicilla, lennähdä vaarallisten tasojen yli Classic Sonicilla ja luo oma sankarisi. Team Sonic Racing – Yhdistää kolikkopelien ja vauhdikkaan kilpa-ajamisen parhaat puolet. Kisaa ystäviä vastaan kiihkeissä moninpelikilpa-ajoissa upeissa maailmoissa ja puhaltakaa yhteen hiileen tiiminä jakamalla lisävoimat ja nopeustehostimet. Kisaa omalla tyylilläsi – Valitse kolmesta erilaisesta hahmotyypistä ja avaa pelin mullistavia ajoneuvojen mukautusvaihtoehtoja, jotka sopivat ajotyyliisi.