Townscaper
Ei tavoitetta. Ei varsinaista pelaamista. Vain runsaasti rakentelua ja paljon kauneutta. Siinä se. Townscaper kokeellinen intohimoprojekti. Enemmän lelu kuin peli. Valitse värejä väripaletista, lopsahduta värikkäitä talopalikoita epäsäännölliseen ruudukkoon ja katsele kuinka Townscaperin pinnan alla piilevä algoritmi muuntaa nuo palikat suloisiksi pikku taloiksi, kaariksi, portaikoiksi, silloiksi ja vehreiksi takapihoiksi palikoiden asettelusta riippuen.