The Golf Club 2019 featuring PGA TOUR
Onko sinusta PGA TOURin FedExCupin voittajaksi? Kilpaile täysin uudessa virallisesti lisensoidussa PGA TOUR -ammattilaistilassa. Pelaa esimerkiksi TPC Bostonin ja TPC Sawgrassin kaltaisilla maineikkailla kentillä. Näytä taitosi osallistuessasi PGA TOURin tapahtumiin, kuten Shriners Hospitals for Children Openiin, John Deere Classiciin ja Waste Management Phoenix Openiin. Ota mittaa muista ammattilaisista kauden edetessä, niin saat lisähaastetta ja voit tavoitella palkkioita.