Tämä valuuttapakkaus sisältää 1 575 (1 500 + 75 bonuksena) yksikköä pelivaluuttaa. Pelivaluutalla voit ostaa uusia välineitä golfaajallesi, maksaa osallistumismaksun tuottoisiin Online Society -tapahtumiin, panostaa Skins-peleihin ja paljon muuta.