Tämä valuuttapakkaus sisältää 6 000 (5 000 + 1 000 bonuksena) yksikköä pelivaluuttaa. Pelivaluutalla voit ostaa uusia välineitä golfaajallesi, maksaa osallistumismaksun tuottoisiin Online Society -tapahtumiin, panostaa Skins-peleihin ja paljon muuta.