Tämä valuuttapakkaus sisältää 500 yksikköä pelivaluuttaa. Pelivaluutalla voit ostaa uusia välineitä golfaajallesi, maksaa osallistumismaksun tuottoisiin Online Society -tapahtumiin, panostaa Skins-peleihin ja paljon muuta.