Tämä valuuttapakkaus sisältää 28 275 (19 500 + 8 775 bonuksena) yksikköä pelivaluuttaa. Pelivaluutalla voit ostaa uusia välineitä golfaajallesi, maksaa osallistumismaksun tuottoisiin Online Society -tapahtumiin, panostaa Skins-peleihin ja paljon muuta.