Tennis World Tour 2
Pelaa jotakuta huippuammattilaista tai luo oma pelaajasi ja yritä dominoida maailmanlistaa. Peli on nopeatempoisempi ja sisältää enemmän animaatioita ja realismia. Koe tenniksen todellinen huikeus, niin kaksin- kuin nelinpeleissäkin, ja haastava ystäväsi joko paikallisesti tai verkossa. ELÄMÄÄ TENNISAMMATTILAISENA Sinä teet kaikki päätökset pelaajasi puolesta. Uratilassa voit hallinnoida pelikautta, henkilökuntaa, varusteita ja sponsoreita. Jos pystyt vastaamaan haasteeseen, sinusta voi tulla tennistaivaan uusi tähti. TENNISFANEILLE SUUNNITELTU Opettele lyöntien oikea ajoitus, uusi syöttömekaniikka ja kaikki liikkeet, niin jyräät kaikki vastustajasi, joko huvin vuoksi tai rankatussa ottelussa. JÄNNITYSTÄ KENTÄLLÄ Enemmän animaatioita, enemmän lyöntejä, nopeampi tempo... Koe dynaaminen, realistinen ja tarkka peli, joka vie sinut keskelle legendaarisia otteluita.