Super Dungeon Bros
Lähde jumalilta saamallesi seikkailulle ja ota hevisankarit Axl, Lars, Freddie ja Ozzie mukaasi – koe Super Dungeon Bros: nopeatempoinen, toimintapainotteinen, rockteemainen luolarymistely! Pelaa yksin tai jopa neljän ystäväsi kanssa yhteistyönä paikallisesti tai verkossa ja tutki Rökheimin syvimmätkin sopukat etsiessäsi eeppisiä saaliita, epäkuolleiden laumoja ja tarunomaisia, kadonneita rocktähtiä! Koe tehokkaat aseet ja totaalinen tuhovoima tai uhmaa pirullisia pulmia ja armottomia ansoja, jotka tekevät vaivatta selvää niin vihollisista kuin sankareistakin. Viskaa ystäväsi kaukaisille kielekkeille ja etäisille ansalaukaisimille, paiskaa veljesi lähestyvien hyökkääjien sekaan tai hyödynnä kumppanitaktiikat ja murskaa vastustajasi veljesvoimin! Jos kaipaat todellista haastetta, testaa kykysi päivittäisluolissa tai kokeile sitäkin häijympiä viikoittaisluolia ja kapua maailmanlaajuisten pistetilastojen kärkeen. Pidä kuitenkin yksi asia aina mielessäsi: Bros Before Foes!