Dubstep-ääniraita
Vie rokkaavat soturiveljekset elektroniselle seikkailulle dubstep-ääniraidan avulla. Syntetisoi tiesi Rökheimin läpi rumpu- ja bassobiittien tahtiin ja nauti intensiivisistä ja tunnelmallisista vaihtoehdoista.