Wired Twin-Stick Bundle
Wired Productions esittää ylpeänä kaksi indie-pikaklassikkoa. Super Dungeon Bros ja Tiny Troopers Joint Ops. Koe ennennäkemätöntä kahden sauvan toimintaa! Tämä sota tulee pienessä ja nätissä paketissa! Taistele useita erilaisia vihollisia vastaan ympäri maailman. Käytössäsi on erikoisjoukkojen sotilaita kuten Delta Force, laskuvarjojääkäri ja lääkintämies sekä erilaisia tehokkaita aseita. Yli 7 tuntia räjähtävää pelattavaa! Tiny Troopers on pienten sotilaiden massiivista sotaa! Super Dungeon Bros on rockhenkinen luolarymistely, jossa mahtavat rockveljekset seikkailevat Rökheimin fantasiamaailmassa ja sen pirullisissa luolissa etsien eeppisiä saaliita, taistellen epäkuolleiden laumoja vastaan ja selvittäen tarunomaisten, kadonneiden rocktähtien legendoja!