Sonic Colours: Ultimate
Lähde Sonicin kanssa kaikkien aikojen vauhdikkaimpaan seikkailuun! Ilkeä tri Eggman on rakentanut jättimäisen tähtienvälisen huvipuiston, joka on täynnä huikeita huvilaitteita ja värikkäitä nähtävyyksiä – mutta hän sähköistää sen vangitsemillaan wisps-rodun olennoilla. Vapauta wispit Sonicin nopeuden avulla ja opettele niiden upeiden voimien salat tutkimalla kuutta värikästä maailmaa, joista jokaisessa on omat vaaralliset vihollisensa ja haasteensa. Kaikkien aikojen huikein Sonic Colours -kokemus sisältää upean parannellun ulkoasun, uusia ominaisuuksia, uusia pelimuotoja ja uudistuksia ohjattavuuteen. Tällä jännittävällä matkalla Sonicin kyvyt joutuvat koetukselle, kun hän pyrkii vapauttamaan wispit. Sinun ja wispien avulla Sonic suoriutuu tehtävästään liehuvin lipuin!