Screencheat
Screencheat on hulvaton jaetun ruudun ammuntapeli, jossa kaikki näkevät toisensa ja "ruutuhuijaus" on pakollista (ruutuhuijaus = toisen pelaajan ruudun katsominen – "älä katso ruutuani, huijari!"). Opettele käyttämään useita kertalaakista tappavia aseita, kuten väkipyssyä, superpalloja laukovaa auton moottoria sekä pehmonallea, joka on täytetty räjähteillä. Hio taitojasi yksinpelin aika-ajoissa ja lähde sitten mukaan vauhdikkaaseen taisteluun jopa kahdeksan pelaajan kesken paikallisverkossa tai internetissä. Värikkäät kartat, ainutlaatuiset pelitilat ja valtava määrä muokattavia asetuksia, kuten hauskoja mutaattoreita, tekevät Screencheatista äärimmäisen juhlavan FPS-pelin.