Pure Pool
Pelaa eloisan sykkivässä biljardihallissa oman kotisi mukavuuksista – kaikki höystettynä VooFoo Studiosille tyypillisillä leuat loksauttavilla grafiikoilla! Pure Pool kokoaa pelaamisesi aikana myös DNA-profiilin, joka on tekoälyn tulkinta sinusta, ystävistäsi ja vastustajistasi – ja jota vastaan voit pelata, vaikka he eivät olisikaan linjoilla. Pidätpä enemmän yksinpelaamisesta tai toisten kanssa mittelöimisestä, liity mukaan ja valmistaudu hämmästymään biljardikokemuksesta, jonka voi päihittää vain tosielämän biljardi. Pelissä on neljä eri pelimuotoa perinteisestä amerikkalaisesta kasipallosta killeriin, neljä haastetta Perfect Potterista Royal Rumbleen sekä täydellinen livenä pelattavan verkkomoninpeli. Laita pallot järjestykseen, hio taitojasi ja kilpaile verkkoturnauksissa ja -otteluissa parhaita pelaajia vastaan kivutaksesi maailmanlaajuisen pistetilaston huipulle.