Pure-paketti
Lisää nämä klassikkopelit kokoelmaasi ja tule pöydän mestariksi – onpa kyseessä pokeri- tai biljardipöytä, ei aikaakaan, niin olet jo ammattilaisen tasolla. Sisältää: Pure Hold'em -pelin Vortex- ja Paradise City -pelimerkkiseteillä. Pure Pool -biljardi snooker-paketilla Aidoin pelikokemus, jonka voit sohvallasi istuen saada.