Pure Pool Pro
BILJARDIA PARHAIMMILLAAN Pure Pool Pro tarjoaa realistisen ja kilpailullisen biljardikokemuksen Xboxilla. Tarkka fysiikka, sulava ohjaus ja näyttävä grafiikka tekevät pelistä nautittavan niin aloittelijoille kuin kokeneille pelaajille.