Formula Legends
Formula Legends vie sinut matkalle moottoriurheilun ikonisimpien aikakausien läpi. 60-luvun jylisevistä koneista nykypäivän huipputeknologiaan – koe formuloiden kehitys upeasti tyylitellyssä maailmassa. 🏎️ Aja Aikakausien Läpi Istu 16 legendaarisen auton rattiin, jotka on inspiroitu ikonisista malleista 60-luvulta tähän päivään. Jokainen auto heijastaa omaa aikakauttaan. 🏁 Ikoniset Radat, Uudelleentulkittuna Kilpaile 14 kehittyvällä radalla, jotka on inspiroitu historiallisista kilpapaikoista. Auringonpaisteisista satamista jyrkkiin korkeuseroihin – nämä radat yhdistävät nostalgian ja raikkaat uudet ideat. 🌧️ Hallitse Elementit Vesisateiset asfaltit. Strategiset varikkopysähdykset. Vaihtuvat aikakaudet. Tarvitset enemmän kuin nopeutta – hiotaan ajotaitojasi, akkujen hallinnasta imuvaikutukseen, ja jahtaa täydellistä kierrosta. 🏆 Legendat Ratin Takana Jokaisella aikakaudella on omat sankarinsa. Aja fiktiivisillä kuljettajilla, jotka on inspiroitu oikeista legendoista – jokaisella on uniikit kypärät ja erikoiskyvyt: renkaiden mestarit, sadesään taitajat ja varikkostrategit. 📖 Matka Kilpa-ajon Historiaan Story Mode -tilassa pääset elämään uudelleen formulahistorian ratkaisevia hetkiä. Osallistu aikakausikohtaisiin mestaruuksiin, hallitse klassikkoautot ja kirjoita nimesi moottoriurheilun historiaan. 🎮 Kilpaile Luo omia kilpailuja ja mestaruuksia, nouse Time Attack.