Super Engine GT Turbo SPEC
Loista radalla vanhan koulukunnan pelihallityyliin, kun nouset tulostaulukossa ja ansaitset uusia ajoja! Valmistaudu adrenaliinintäyteiseen hauskanpitoon kilpa-ajon merkeissä, kun nouset moottoriurheilun tulostaulukoissa puhtaaseen pelihallityyliin! Super Engine GT Turbo SPEC -pelissä on kyse nopeudesta ja ajotaitojesi viemisestä äärirajoille. Valitse Noviisi-, Junior-, Senior- ja Pro-tapahtumasarjoista, kahdeksasta ainutlaatuisesta tapahtumapaikasta ja erilaisista kilpa-autoista ja polta sitten asfalttia, kun ajat viimeisistä sijoista aina palkintokorokkeelle asti! Super Engine GT Turbo SPEC -pelissä yhdistyvät vanhan koulukunnan inspiraatiot 3D-cel shading -tyyliin tarjoten raikkaan ja loputtomasti pelattavan otteen kilpa-ajogenrestä. Kun selvität jokaisen tapahtuman, saat käyttöösi uusia ratoja ja autoja, jotka lämmittävät tunnelmaa nopeampien vastustajien ja edistyneempien kilpailujen avulla.