Planet Coaster: Premium Edition
Rakenna oma huippuhuvipuistosi Planet Coaster: Premium Editionissa! Tässä erikoisversiossa saat juhlitun peruspelin lisäksi seitsemän näyttävää DLC-pakettia, jotka lisäävät peliin 35 uutta laitetta, yli 450 uutta piirustusta ja tuhansia maisemaelementtejä. Voit rakentaa nostalgisia vintage-nähtävyyksiä, lisätä puistoosi elokuvien taikaa näyttävillä stunttiesityksillä, kehitellä kauhistuttavia pelottelualueita ja paljon muuta... MUKANA Planet Coaster: Console Edition: yllätä, ilahduta ja säikyttele vierailijoita omassa huvipuistoimperiumissasi. Mahtilaitekokoelma: yhdeksän maailman huvipuistoalueiden klassikkolaitteista innoituksensa saanutta uutta laitetta. Klassikkolaitekokoelma: yhdeksän uutta laitetta ja yksi laitevariantti taivaita tavoittelevista vuoristoradoista eleganttiin gondolaan. Maailmannäyttelypaketti: kymmenen kauniin maan inspiroimia puistoteemoja sekä kaksi uutta vuoristorataa ja yksi uusi laite. Seikkailupaketti: viidakkoteemainen paketti, jolla voit lisätä puistoosi kaivosvaunuvuoristoratoja, veneajeluja ja paljon muuta. Studiopaketti: tuo puistoosi valkokankaan lumoa näyttävillä stunttiesityksillä ja Hollywood-rekvisiitalla. Vintagepaketti: puistoosi vanhan ajan tyylikkyyttä tuovia ylenpalttisia viktoriaanisia nähtävyyksiä ja koristeita. Säikytyspaketti: koettele kävijöidesi rohkeutta kahdella uudella pimeässä ajettavalla laitteella, säikyttelevillä maisemaelementeillä ja aavemaisella maskotilla.