Planet Coaster: konsoliversio
Yllätä ja ilahduta väkijoukot rakentamalla unelmiesi huvipuisto ja hallinnoi aidosti elävää ja verrattoman yksityiskohtaisesti toteuttua maailmaa. Herätä ideasi henkiin taitotasostasi riippumatta. Yli 700 valmiin piirroksen avulla saat sijoitettua puistoosi nopeasti erilaisia elementtejä, kuten vuoristoratoja, rakennuksia ja koristeita. Voit rakentaa puistosi jokaisen yksityiskohdan itse pala palalta tai muokata kaikkea maastoa myöten tehokkailla työkaluilla. Puiston pyörittäminen sujuu yhtä helposti. Kävijät reagoivat reaaliaikaisesti, kun asetat hinnat, sijoitat uusia maisemaelementtejä ja asennat uusia jännittäviä laitteita. Pidä kävijät tyytyväisinä, niin kävijämäärät ja voittosi nousevat rakettimaisesti. Etsitkö inspiraatiota? Tutustu Frontier Workshopiin ja ota maailman parhaat suunnitelmat käyttöön laajenevassa huvipuistoimperiumissasi. Voit ladata vuoristoratoja, maisemaelementtejä, rakennuksia ja kokonaisia puistoja tai kasvattaa kokoelmaa lataamalla sinne omat luomuksesi. Luovuudelle ei ole rajoja, sillä tarjolla on kaikkea mykistävistä ilotulituksista laajoihin risteilyaluksiin. Oma puisto, omat sääntösi: Voit pelata syvällistä ja palkitsevaa uratilaa, selvittää haastavia skenaarioita tai rakentaa unelmiesi huvipuiston hiekkalaatikkotilassa, jossa luovia mahdollisuuksia on rajattomasti. Valitse ja sijoita: Satojen valmiiden piirustusten ansiosta kaikkien taitotasojen pelaajat saavat luotua kukoistavia puistoja nopeasti. Hyppää peliin ja luo unelmiesi puisto haluamaasi tahtiin. Vapauta luovuutesi: Voit hioa luovuuttasi rakentamalla maisemaelementtejä ja maastoa pala palalta. Täydellisen huvipuiston rakentaminen itse onnistuu helposti. Inspiroi ja tule inspiroiduksi: Frontier Workshopissa voit jakaa luomuksesi muulle maailmalla tai etsiä inspiraatiota sen lähes loputtomista kokoelmista ja ladata muiden luomuksia käyttöösi.