Planet Coaster: studiopaketti
Ole ohjaaja! Luo eeppisiä kohtauksia ja legendaarisia hetkiä studiopaketilla. Rakenna äärimmäinen studiokiertoajelu ja herätä valkokankaan lumo henkiin kolmella uudella laitteella, lähes 400:lla uudella maisemaelementillä ja lähes sadalla uudella piirustuksella, jotka asettavat kävijäsi toiminnan ytimeen. Toiminnantäyteiset uudet maisema- ja rakennuselementit Luo Hollywood-lavasteita ja studiokiertoajeluja uusista elokuvastudioteemaisista maisema- ja seinäelementeistä. Voit rakentaa näyttäviä kuvauspaikkoja yhdistelemällä viherseiniä, animoituja valoja, filmikalustoa, ajoneuvostuntteja, pöllyävää hiekkaa, rikkoutuvaa lasia ja monia muita lavaste-elementtejä. Uudet teatraaliset laitteet BIG SCREEN TOUR lisää Planet Coaster: Console Editioniin perinteisen raiteilla kulkevan Hollywood-studion kiertoajelukokemuksen, joka kuljettaa kävijäsi ihastelemaan elokuvaspektaakkeleita. RE-MOTION on moderni simulaattorityylinen raiteilla kulkeva laite, jossa on säädettävä robottikäsi. HORROR HEIGHTS on hyytävän jännittävä ja kiihdytetty pimeässä ajettava tornipudotuspelottelu kävijöistäsi pelottomimmille. Elokuvamusiikki Uudet musiikit, elokuvastudion taustaäänet ja äänitehosteet luovat studiolavasteisiisi aitoa Hollywoodin henkeä ja herättävät ne henkiin.