PJ MASKS: YÖN SANKARIT
Kuka pelastaa päivän yön varjoissa? Sinä tietenkin! Vedä pyjama yllesi ja ohjaa Kollia, Pöllöä ja Gekkoa kaikkien aikojen jännittävimmässä Pyjamasankarit-videopelissä. Aloita tehtävä päämajasta ja lähde pienille sankareille tarkoitettuun tasohyppelyseikkailuun. Käytä supervoimia – kuten Kollin nopeutta, Pöllön lentotemppuja ja Gekon mahtilihaksia – ja estä konnien metkut. Tutki pelin kahdeksaa tapahtumapaikkaa aina kaupungin katoilta Mysteerivuorelle ja Kuuhun saakka! Pyjamarobotin avulla pääset mukaan ystävyyttä, yhteistyötä ja upeita keräilyesineitä pursuavaan maailmaan. Onnistutko pysäyttämään Romeon, Kuutytön, Yöninjan ja muut kelmit?