PJ MASKS: YÖN SANKARIT - COMPLETE EDITION
Kuka pelastaa päivän yön varjoissa? Sinä tietenkin! Vedä pyjama yllesi ja ohjaa Kollia, Pöllöä ja Gekkoa kaikkien aikojen jännittävimmässä Pyjamasankarit-videopelissä. Aloita tehtävä päämajasta ja lähde pienille sankareille tarkoitettuun tasohyppelyseikkailuun. Käytä supervoimia – kuten Kollin nopeutta, Pöllön lentotemppuja ja Gekon mahtilihaksia – ja estä konnien metkut. Tutki pelin kahdeksaa tapahtumapaikkaa aina kaupungin katoilta Mysteerivuorelle ja Kuuhun saakka! Pyjamarobotin avulla pääset mukaan ystävyyttä, yhteistyötä ja upeita keräilyesineitä pursuavaan maailmaan. Onnistutko pysäyttämään Romeon, Kuutytön, Yöninjan ja muut kelmit? Pahanilkinen Munki-Gu on taas vauhdissa ja vain pyjamasankarit, kamppailulajit taitava An Yu sekä heidän uudet menopelinsä voivat pysäyttää hänet! Munki-Gu ei piittaa siitä, pilaako hän pyjamasankarien tai muiden konnien yön… se vain rakastaa sekasorron levittämistä! Siksi onkin aika singahtaa Mysteerivuoren uumeniin kolmea uutta seikkailua varten. Hyppää uuden menopelisi kyytiin ja kaahaa läpi kapeiden luolien ja katujen. Etsi taikaesineitä bambumetsästä, salaisesta luolasta ja pagodin muinaiselta taistelukentältä. Muista myös pyytää apua uudelta liittolaiseltasi An Yu’lta. An Yu on taikavoimaista matkasauvaa heiluttava Mysteerivuoren puolustaja, jonka apua tarvitaan taatusti konnapomoja vastaan! Kolli, Pöllö ja Gekko eivät ole koskaan aiemmin kohdanneet tällaista konnaa – hyppää heidän pyjamiinsa ja ryhdy yön sankareiksi!