Pixie Plates: Complete Edition
Valmista herkullisia annoksia, siirrä ne lautaselle, lisää täydelliset täytteet ja tarjoile ne joukolle suloisia fantasiamaailman asiakkaita! Valmista ihastuttavia ruokia ja juomia koristeelluista leivonnaisista ja hurmaavista jälkiruoista lämpimiin keittoihin, värikkäisiin virvokkeisiin ja muihin maukkaisiin erikoisuuksiin. Jokainen tilaus tarvitsee oikeat ainekset ja viimeistelyn ennen kuin se on valmis maagisille vieraillesi. Keittiössä voi olla ihanan vilkasta! Tarkkaile ruoanlaittopisteitäsi huolellisesti, pidä juomat kuohumasta yli ja käytä jokaista lautasta fiksusti, kun uusia asiakkaita saapuu uusien tilausten kanssa. Jos annat ruoan kypsyä liian pitkään tai juoman läikkyä yli, joudut heittämään sen roskiin ja aloittamaan alusta. Kun yhä enemmän nälkäisiä asiakkaita saapuu ja useita tilauksia odottaa samaan aikaan, tiskin takana tapahtuu aina jotain jännittävää! Matkaa 6 lumoavan maailman halki, joissa jokaisessa on 10 tasoa. Jokainen maailma tuo mukanaan oman tunnelmansa, hurmaavat asiakkaansa sekä teemalliset ruoat ja juomat löydettäväksi! Ominaisuudet: - Valmista ja tarjoile herkullinen valikoima fantasiahenkisiä ruokia ja juomia - Tutki kaikki 6 ainutlaatuista maailmaa! - Luo jokainen tilaus vaihe vaiheelta kokkaamalla, asettelemalla annokset ja lisäämällä täytteet - Tapaa suloisia asiakkaita, kuten pixiet, sammakot ja muut oikukkaat olennot - Pelaa läpi 60 ihastuttavaa tasoa! - Pidä keittiösi toiminnassa hallitsemalla lautasia ja useita tilauksia kerralla - Uppoudu valoisaan ja oikukkaaseen satumaailmaan Makeiden luomusten ja lumoavien asiakkaiden maailma on aina valmis seuraavaa tilausta varten!