Pixie Plates: Ember Peaks DLC
Tutustu Ember Peaksiin, tuliseen uuteen kohteeseen, jossa maagiset vieraat piipahtavat nauttimaan höyryävistä nuudelikulhoista, kuohkeista riisiannoksista, hedelmäisistä juomista ja muista lämmittävistä herkuista. Tämän DLC:n myötä avaat: - Tuliperäisen "Ember Peaks" -maailman - Höyryäviä nuudelikulhoja, kuohkeita riisiannoksia ja lämmittäviä juomia - Lisätäytteitä, kuten sieniä, chilipaprikoita, limettiviipaleita ja eksoottisia hedelmiä - Uusia asiakkaita palveltavaksi, kuten sammakoita, tulisia olentoja ja elegantteja vuoristovieraita Ripaus tulitaikaa on ruokalistalla!