Pixie Plates: Royal Gardens DLC
Tutustu Royal Gardensiin, eleganttiin uuteen kohteeseen, jossa maagiset vieraat piipahtavat nauttimaan voicroissanteista, hedelmäisistä leivonnaisista, kukkaisista jälkiruoista, makeista juomista ja muista puutarhahenkisistä herkuista. Tämän DLC:n myötä avaat: - Elegantin "Royal Gardens" -maailman - Voicroissanteja, hedelmäisiä leivonnaisia, kukkaisia jälkiruokia ja makeita juomia - Lisätäytteitä, kuten viinirypäleitä, kukkia, hunajaa ja hedelmähilloa - Uusia asiakkaita palveltavaksi, kuten sulokkaita keijuja ja elegantteja puutarhavieraita Ripaus puutarhataikaa on ruokalistalla!