Pixie Plates: Shimmering Slopes DLC
Tutustu Shimmering Slopesiin, viileään uuteen kohteeseen, jossa maagiset vieraat piipahtavat nauttimaan jäisistä jälkiruoista, värikkäistä hyytelöistä, makeista juomista ja muista jääkylmistä herkuista. Tämän DLC:n myötä avaat: - Lumisen "Shimmering Slopes" -maailman - Viileitä jälkiruokia, värikkäitä hyytelöitä ja makeita talvijuomia - Lisätäytteitä, kuten maagista jäätelöä, kirsikoita, minttua ja sitrusviipaleita - Uusia asiakkaita palveltavaksi, kuten lumipöllöjä, uteliaita kaneja ja elegantteja talvivieraita Ripaus talvitaikaa on ruokalistalla!