Panorama Cotton
Pelaa hahmonasi Nata de Cotton, kaoottinen noita, jonka tekee loputtomasti mieli willow-nimistä taikakarkkia. Keijujen maassa kuningatar Velvet on syönyt palanutta willow’ta ja alkanut käyttäytyä varsin kummallisesti... Joku on polttanut willow’ta! Lähde Cottonin ja hänen keijukaverinsa Silkin mukaan ottamaan selvää siitä, kuka on vastuussa ihanan willow’n polttamisesta. Vuonna 1994 Panorama Cotton nosti rimaa Mega Drive- / Genesis-konsolien mahdollisuuksille. Panorama Cotton, jonka viisi tasoa hehkuvat riemukkaissa pastellinsävyissä, on todella koukuttava peliaarre!